Brev:
Dagsrytme - 8 mdr.
27. januar 2009
Alder:
8 mdr.
Dagsrytme - 8 mdr.
Kære Helen
Så er mine tvillinger blevet lidt over 8 måneder, og nu har jeg brug for hjælp til en dagsrytme.
Den rytme, vi følger nu, er:
7:30 havregrød til Nikolai/Risgrød til Caroline
9.30 flasker
9.30-10.30 SOVER
12:00 grønsagsmos med kød
13:30 flaske
13:30-15:30 SOVER
16:00 frugtgrød
18:00 grøntsagsmos med kød
20:00 flasker
00.00 Flaske
05.00 (Nogle gange flaske, hvis de vågner – Nikolai vågner som oftest)
Jeg vil gerne høre, om vi skal justere vores dagsrytme, nu hvor de er over 8 måneder? Skal de fortsat have flaske så mange gange om dagen, og bør de have flere rigtige måltider i løbet af dagen, og hvad i givet fald? De skal jo også gerne have deres væskebehov dækket.
Vi er så småt begyndt at give dem lidt tvebakker, appelsinbåde, lidt ris i kartoffelmosen, meget små rugbrødsstykker (men indtil nu kaster de rugbrødsternene op). de virker ikke helt klar til tyggemad. Havregrøden som vi giver Nikolai er færdigkøbt, han spiser den ikke, hvis det er almindelig grynet havregrød.
Bør de ikke kunne sove uden mælk om natten nu?